МОДУЛЬ 9. РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені зробити певні висновкипро те, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Розрізняють таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
• за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
• за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
• за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
• за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності кожного в навчанні.
Ми обговорили, які форми оцінювання потрібно розробити ,як приклад, для подальшого оцінювання учнів у нашій педагогічній діяльності
Цей модуль допоміг мені зробити певні висновкипро те, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Розрізняють таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
• за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
• за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
• за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
• за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності кожного в навчанні.
Ми обговорили, які форми оцінювання потрібно розробити ,як приклад, для подальшого оцінювання учнів у нашій педагогічній діяльності


Комментариев нет:
Отправить комментарий