МОДУЛЬ 2. РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.Розглянула приклади Портфоліо. Розглянула шаблон Плану вивчення теми,та почала створювати план своєї теми.
Я виокремиоа основні переваги методу проектів,які вказують на те, що проекти допоможуть учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та і програм , та розвивати в них навички 21 століття:
• заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності та розвиток навичок мислення вищих рівнів; • підвищений рівень охоплення всіх учнів роботою в проекті, вміння покладатися на себе, покращення їх ставлення та ріст мотивації до навчання;
• академічні результати навчання учнів аналогічні або ж навіть вищі за результати, досягнуті при навчанні за іншими методами та технологіями ;
• учні, які задіяні в навчальних проектах, беруть на себе більшу відповідальність за своє навчання, ніж під час виконання традиційних вправ і завдань;
• виникають можливості розвинути складніші навички: навички мислення вищих рівнів, вирішення проблем, співпраці та ефективних комунікацій; В своїй педегогічній діяльності я можу використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів,запропонувавши свторити їм створити свої проекти на запропоновану мною тему.
Моїм досягненням в цьому модулі стало створення буклету по методам навчальних проектів БУКЛЕТ:метод навчальних проектів
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.Розглянула приклади Портфоліо. Розглянула шаблон Плану вивчення теми,та почала створювати план своєї теми.
Я виокремиоа основні переваги методу проектів,які вказують на те, що проекти допоможуть учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та і програм , та розвивати в них навички 21 століття:
• заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності та розвиток навичок мислення вищих рівнів; • підвищений рівень охоплення всіх учнів роботою в проекті, вміння покладатися на себе, покращення їх ставлення та ріст мотивації до навчання;
• академічні результати навчання учнів аналогічні або ж навіть вищі за результати, досягнуті при навчанні за іншими методами та технологіями ;
• учні, які задіяні в навчальних проектах, беруть на себе більшу відповідальність за своє навчання, ніж під час виконання традиційних вправ і завдань;
• виникають можливості розвинути складніші навички: навички мислення вищих рівнів, вирішення проблем, співпраці та ефективних комунікацій; В своїй педегогічній діяльності я можу використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів,запропонувавши свторити їм створити свої проекти на запропоновану мною тему.
Моїм досягненням в цьому модулі стало створення буклету по методам навчальних проектів БУКЛЕТ:метод навчальних проектів


Вітаю, Ірино! У Вас гарні успіхи. Так тримати
ОтветитьУдалить